Witam ostatnio zaczyna się robić ciepło autko kupiłem w zimie i w korkach nie było problemu z temperaturą. Ostatnio było coś około 10 C i jechałem w korku chyba ze 2 godziny temperatura w ogóle nie rosła cały czas 90C normalne jest to w silnikach Diesla??. Wcześniej jak jeździłem benzyniakiem i jak bym stał w takim korku to by na pewno już mi się załączył parę razy wiatrak.
Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
amperek, diesel nie wytwarza tyle ciepła co benzyniak, a przy 10 stopniach i tak dogrzewasz kabinę wiec to ciepło idzie w pierwszej kolejności do kabiny.
rzecz normalna w dieslach, nie przejmować się :wink:
Czyli ogólnie rzecz biorąc w lecie w korkach Diesel tak się nie greje jak benzyniak? No bo myślałem że może jakiś czujnik mam padnięty albo coś no ale jak tak mówisz zobaczę pewnie bliżej lata
Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
Czyli ogólnie rzecz biorąc w lecie w korkach Diesel tak się nie greje jak benzyniak? No bo myślałem że może jakiś czujnik mam padnięty albo coś no ale jak tak mówisz zobaczę pewnie bliżej lata
nawet w najgorszym korku nie zdarzyło mi się, żeby się jakkolwiek zagrzał
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
A moj stary klekot stojac w majowkowym korku na trasie zagrzal sie i to sporo. Widzialem jak zaczynaja swiecic sie wyzsze segmenty temperatury na digitalu, jeszcze jeden segment i max czerwone pole. Ale to wszystko przez to, ze kabel czujnika wentylatora przegnil i sie nie wlaczal
W TDI jak na razie 90 stopni (oczywiscie po wymianie termostatu bo przedtem i z 90 mial problem).
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Mi nigdy nie przekroczyła 90 stopni, lato zima, korki i trasa, pedał w podłoge i nie tylko. Zawsze te same wskazanie 90St.
Koles ma ten sam motor w pasku czipowany na 143 km i ta sama historia czyli nuda 90 St niezaleznie od warunków zewnętrznych i buta na gazie.
Mi nigdy nie przekroczyła 90 stopni, lato zima, korki i trasa, pedał w podłoge i nie tylko. Zawsze te same wskazanie 90St.
Koles ma ten sam motor w pasku czipowany na 143 km i ta sama historia czyli nuda 90 St niezaleznie od warunków zewnętrznych i buta na gazie.
wszystko się jak najbardziej zgadza, ale ten wskaxnik ma dużą "tolerancję"
patrząc na temperaturę oleju wygląda to już nieco inaczej
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
być może jednakże nie widze różnicy w zachowaniu wskazówki. Może warto by z Vagiem sobie pojeździć ale generalnie ten motorek dobrze sobie radzi z wysokimi temperaturkami
Komentarz